Udvid jeres ordforråd, øv jer i at udtrykke jer præcist på fremmedsproget, og diskuter - alt efter niveau - kunstnerens ideer med Busskuret og jeres egne oplevelser med det.
Fag
Sprogfag
Område
Område
Sprog og stil
Kunstnere
FOS
Kort og neutral beskrivelse af Busskuret
Begynd gruppearbejdet med at beskrive Busskuret på jeres fremmedsprog. Gør det kort og med præcise gloser for form, funktion, materialer og udtryk.
Udtryk for holdninger til Busskuret
Se herefter, hvad borgere mener om Busskuret: https://www.tv2fyn.dk/artikel/busskur-i-glamsbjerg-skaber-debat og diskuter, hvad I selv synes om Busskuret. Formuler det i en sætning eller to.
Diskussion af kunstnerens – og jeres egne – synspunkter omkring Busskuret
Slut af med at se filmen med FOS om ”Kunstnerens rolle”. Formuler hans synspunkter i en sætning eller to. Diskuter på baggrund af jeres sætninger i klassen, hvilke tanker kunstnerens synspunkter sætter i gang hos jer.